zaterdag 2 april 2016

Recensie van een klant van Grinord, Finstral ramen: "Vlotte communicatie!"


Wat mij aangenaam verraste was de snelheid van de offerte na de kennismaking en 't komen kijken van wat diende te gebeuren. Ook dat een week op voorhand verwittigd werd dat de ramen gingen binnenkomen en konden geïnstalleerd worden vond ik erg fijn. Misschien is dat de normale gang van zaken, mijn ervaring met andere vakmannen is zeker niet zoals die met jullie.

Ook vond ik het erg fijn dat ik de aandacht kreeg en de tijd kreeg om vragen te stellen, zonder dat die werden aanzien als dom. Met geduld werden me alle details aangaande de nieuwe ramen die ik bestelde uitgelegd. En als ik iets niet verstond, had ik de gelegenheid vragen te stellen tot ik het wel verstond. Dus dank je voor het geduld en de aandacht om te verzekeren dat ik wist wat ik aan het bestellen was.

Aangezien ik ziek was heb ik niet veel te zeggen over de werken zelf. Maar alles werd netjes achtergelaten, dank hiervoor. Ook mijn vragen na de werken werden snel beantwoord, wat een verademing is na mijn ervaring met andere vakmannen die bij mij iets hersteld hebben. Communicatie via email voelt vaak aan als het trekken van een tand die niet wil loskomen, met jullie is dit zeker en vast niet het geval.

Samengevat :

Grinord voor mij staat voor
- vlotte communicatie : Na mijn input en wensen werd me in begrijpbare taal uitgelegd welke ramen voor mij besteld gingen worden. Ik kreeg de tijd, de aandacht en de mogelijkheid om vragen te stellen opdat ik alles verstond.

- snelheid :
Het ganse proces van "Kan u mijn enkelvoudige ramen vervangen met hoog rendementsglazen en hoeveel zou me dat kosten?" tot het effectief vervangen van deze ramen is best snel verlopen; ik denk dat er een 3tal maand heeft gezeten tussen aanvraag en installatie (maar dat kan waarschijnlijk korter - bij mij zaten kerst en de eindejaarsfeesten en het bouwverlof er tussen).
Ook de snelheid waarmee vragen werden beantwoord hoort hier bij. Emails worden beantwoord en snel ook. Ik wou dat er meer firma's waren zoals die van jullie (de meesten hebben een email adres maar lezen of beantwoorden die niet).

-  Kwaliteit  : Ik vind de nieuwe ramen gewoon super. Ik had een houten bekadering met enkelvoudige glazen nu pvc ramen met hoogrendements beglazing. Ik moet hier niet meer zitten met 2 dekens om mijn schouders geslagen want erg koud wordt het hier niet meer desondanks het feit dat ik geen verwarming heb op deze verdieping. Ik hoor het gekrijs van de kleuterjuffen niet meer (Joepie!) zolang ik de ramen gesloten hou tenminste. Diezelfde kwaliteit vind je terug in de documenten die je bezorgd worden, de uitleg die je verschaft wordt, de aandacht die je krijgt.

- Verzorging : Er wordt voor je gezorgd, van begin tot eind. Eerst wordt alles netjes uitgelegd alsook wat van je verwacht wordt in een erg gedetailleerd document (wat ik ten zeerste op prijs stel) en wat je kan verwachten. Na de werken wordt alles afgevoerd en opgeruimd. En naderhand (hoop ik toch, want dat punt is nog niet vervuld), krijg je de premiedocumenten toegestuurd opdat je je premie kan aanvragen.

- Aandacht voor details : dit weerspiegelt zich in alles ... van de offerte tot de levering : Ik vond het gewoon super het gedetailleerde document van de offerte door te nemen waarin alle elementen met hun individuele kostprijs konden teruggevonden worden. En de werkmannen die de ramen hebben vervangen hebben er voor gezorgd dat alles tiptop achtergelaten werd, ze hebben zelfs het gat waarin mijn rolluikkast zat netjes gevuld en afgesloten, wat niet in hun project stond vermeld want ik had die dag pas beslist dat de rolluiken niet terug geïnstalleerd moesten worden.

mevrouw. Wolff
Mechelen


Wenst u meer informatie, aarzel dan niet om met Grinord contact op te nemen !
Kies zelf een deur en plaats ze op een foto van uw huis.

Grinord, Finstral ramen en deuren, Nekkerspoelstraat 37, 2800 Mechelen 015 560 046 info@grinord.be (ma.-za. 10:00 – 17:00)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten